Er is een blogger doodgegaan

Er is niemand doodgegaan hoor. Gelukkig. Maar toch leek het alsof er iets was gestorven. Blogger Niels Aalberts stopt ermee. Waarmee? Met heel veel niet, maar wel met bloggen.

Eerder schreef ik over Niels en zijn blog EHPO (de naam waaronder hij ook twittert). Een toonaangevend blog vol innovatie, nieuwe media en nieuwe business modellen, waarmee hij misschien wel twintig jaar voorsprong neemt op een groot deel van deze wereld. En zeker niet alleen voor marketeers, muzikanten en mensen die zelf boeken uitgeven.

Dat hij stopt is jammer. Want eerlijk gezegd was ik een groot fan van hem (dat blijf ik). Ik kijk altijd uit naar zijn scherpe visie en zijn onnavolgbaar gedreven artikelen. Bovendien was hij overal als de kippen bij.

Door hem ben ik zelf ook gaan bloggen. Van Niels zijn boek ‘Doorbraak’ heb ik veel geleerd. Zijn visie dwong me tot nadenken. Ook al ben/was ik het niet altijd met hem eens.

Voor Niels zelf kan ik me goed voorstellen dat de koek even op is. Hoe mooier kun je afsluiten dan met een nieuw en meteen zeer succesvol festival dat je mede hebt georganiseerd. Champagne! En tijd voor vakantie.

School is out. Het leven zonder EHPO gaat door. En dat is maar goed ook. Nu is het aan ons. Om te laten zien dat we goed hebben opgelet. Bedankt Niels!

Plaats een reactie